OKULUMUZ ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN ETWİNNİNG PROJELERİ TAMAMLANMIŞIR.
Okulumuzda 2017-2018 Eğitim-öğretim yılında 4 uluslararası ve 1 ulusal proje yürütülmüş olup,Haziran ayı itibariyle tüm projeler tamamlanmıştır. Devam eden süreçte,proje katılımcısı öğretmenlerimiz Ulusal ve Avrupa kalite etiketi başvurularını yapacaklardır.
Tamamlanan projelerimiz;
What about playing a G.A.M.E. with me? (G.Games-A.Active learning-M. Mind-E.Education)
KURUCU: Zahide Kıcalı,Ingrida Jureviciene(Litvanya)
ORTAKLAR: Tuğba Güngör Şahin, Katarzyna Zmysłowska(Polonya), Jolanta Virüslüne(Litvanya),Ali Coşkun, İbrahim Resuloğlu
AMAÇLAR: Özel ihtiyaçları olan öğrencilerin ihtiyaçlarına göre seçilen oyunlarla öğrencilerin sosyal ve akademik becerilerini geliştirmek, yenilikçi yaklaşımlarla etkili araç ve yöntemler kullanarak, öğrencilerde olumlu gelişmeler sağlanması.
SONUÇLAR: Her öğrencinin bireysel gereksinimlerini farklı müfredat dersleri ile ilişkilendirilerek toparlandı, derslere katılım sağlandı, dersler birleştirildi, öğrencilerin sosyal becerileri geliştirildi.
Özel gereksinimli öğrencilerle çalışan öğretmenlerin oyunlarda ve Web 2.0´da yeterliklerini arttırıldı.
KURUCU : Francesca Romana Antonini(İtalya) , Svitlana Dyka(Ukrayna)
ORTAKLAR : Projede Türkiye,Almanya,İtalya,Ukrayna,Yunanistan,Arnavutluk ve Slovenya ortaklık yapmışlardır.
AMAÇLAR: bu proje yoluyla öğrencilerde;
● okul arkadaşları ve birlikte çalışacakları uluslararası toplum arasındaki ilişkisel becerileri geliştirmek
● çeşitlilik ve katılım hakkında demokratik olarak tartışmak ve düşünmek için olumlu bir tutum elde etmek, aynı zamanda bir çalışma grubunda kararlar almak ve rol oynamak.
● Hoşgörülü ve esnek olmak için empati, duygusal zeka, eleştirel düşünme geliştirmek ve önyargısız,insanlar ile ilişki kurmak
● Bir kavram tanımlayabilme, saygı ve demokrasi ikliminde tartışabilme ve düşünme becerisini geliştirmek.
● Anadil ve İngilizce'de iletişim becerilerini geliştirmek.
● BİT becerilerini geliştirmek.
bu proje yoluyla öğretmenlerde;
● işbirliği becerilerini geliştirmek
● dokümantasyon yeteneklerini geliştirmek
● değerlendirme araçlarını toplamak, kurmak ve paylaşmak
● deneyim kazanmak ve aktif metodolojileri karşılaştırmak.
SONUÇLAR:
· Her yaştan öğrenciler, yetenekli araştırmacılar olacak ve kavramsal ufuklarını açacaklar.
· Kendi ve diğerlerinin deneyimlerini araştırabilecekler.
· Başkalarının görüşlerini dinleyerek, grubun her bir üyesinin çeşitliliğini kabul ederek ve takdir ederek başkalarının ayakkabısında yürüyebilecekler.
PROJEMİZ SÜRFESİNCE BÜTÜN ETKİNLİKLERİN YER ALDIĞI EBOOK ONLİNE KİTABIMIZI AŞAĞIDAKİ LİNKTEN İZLEYEBİLİRSİNİZ.