What about playing a G.A.M.E. with me? (G.Games-A.Active learning-M. Mind-E.Education)

What about playing a G.A.M.E. with me? (G.Games-A.Active learning-M. Mind-E.Education)

OKULUMUZ ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN YÜRÜTÜLEN ETWİNNİNG PROJELERİ TAMAMLANMIŞIR.

Okulumuzda 2017-2018 Eğitim-öğretim yılında  4 uluslararası ve 1 ulusal proje yürütülmüş olup,Haziran ayı itibariyle tüm projeler tamamlanmıştır. Devam eden süreçte,proje katılımcısı öğretmenlerimiz Ulusal ve Avrupa kalite etiketi başvurularını yapacaklardır.

Tamamlanan projelerimiz;

What about playing a G.A.M.E. with me? (G.Games-A.Active learning-M. Mind-E.Education)

KURUCU:  Zahide Kıcalı,Ingrida  Jureviciene(Litvanya)

ORTAKLAR: Tuğba Güngör Şahin, Katarzyna Zmysłowska(Polonya), Jolanta Virüslüne(Litvanya),Ali Coşkun, İbrahim Resuloğlu

AMAÇLAR: Özel ihtiyaçları olan öğrencilerin ihtiyaçlarına göre seçilen oyunlarla öğrencilerin sosyal ve akademik becerilerini geliştirmek, yenilikçi yaklaşımlarla etkili araç ve yöntemler kullanarak, öğrencilerde olumlu gelişmeler sağlanması.

SONUÇLAR: Her öğrencinin bireysel gereksinimlerini farklı müfredat dersleri ile ilişkilendirilerek toparlandı, derslere katılım sağlandı, dersler birleştirildi, öğrencilerin sosyal becerileri geliştirildi.

Özel gereksinimli öğrencilerle çalışan öğretmenlerin oyunlarda ve Web 2.0´da yeterliklerini arttırıldı.

 

LET'S LEARN THINKING TOGETHER

 

KURUCU : Francesca Romana Antonini(İtalya) , Svitlana Dyka(Ukrayna)

ORTAKLAR : Projede Türkiye,Almanya,İtalya,Ukrayna,Yunanistan,Arnavutluk ve Slovenya ortaklık yapmışlardır.

AMAÇLAR: bu proje yoluyla öğrencilerde;

okul arkadaşları ve birlikte çalışacakları uluslararası toplum arasındaki ilişkisel becerileri geliştirmek

çeşitlilik ve katılım hakkında demokratik olarak tartışmak ve düşünmek için olumlu bir tutum elde etmek, aynı zamanda bir çalışma grubunda kararlar almak ve rol oynamak.

Hoşgörülü ve esnek olmak için empati, duygusal zeka, eleştirel düşünme geliştirmek ve önyargısız,insanlar ile ilişki kurmak

Bir kavram tanımlayabilme, saygı ve demokrasi ikliminde tartışabilme ve düşünme becerisini geliştirmek.

Anadil ve İngilizce'de iletişim becerilerini geliştirmek.

BİT becerilerini geliştirmek.

bu proje yoluyla öğretmenlerde;

● işbirliği becerilerini geliştirmek

● dokümantasyon yeteneklerini geliştirmek

● değerlendirme araçlarını toplamak, kurmak ve paylaşmak

● deneyim kazanmak ve aktif metodolojileri karşılaştırmak.

SONUÇLAR:

·        Her yaştan öğrenciler, yetenekli araştırmacılar olacak ve kavramsal ufuklarını açacaklar.

·        Kendi ve diğerlerinin deneyimlerini araştırabilecekler.

·        Başkalarının görüşlerini dinleyerek, grubun her bir üyesinin çeşitliliğini kabul ederek ve takdir ederek başkalarının ayakkabısında yürüyebilecekler.

11.06.2018 236

https://twinspace.etwinning.net/43539/home

https://www.youtube.com/channel/UCYPD68Hch2dWI0P0wRqUMOw

PROJEMİZ SÜRFESİNCE BÜTÜN ETKİNLİKLERİN YER ALDIĞI EBOOK ONLİNE KİTABIMIZI AŞAĞIDAKİ LİNKTEN İZLEYEBİLİRSİNİZ.

https://read.bookcreator.com/jrw71CoQqJYG39Gn2wBmBHsvRT62/s_wel83iRSCUSZFINbHeEA

 

11-06-201811-06-2018